marți, 29 noiembrie 2016

The Winner

De obicei scriu cand ma plictisesc ingrozitor.
Dar astazi o sa fac o exceptie si o sa scriu de placere .
Mai bine spus pentru o placere , aceea de a merge la hotelul de gheata .
Daca si asta o mai fi placere, sa dormi pe gheata, trebuie sa fii masochist .
Partea naspa e ca trebuie sa fac o poveste ambalata frumos cu evolutia mea ca blogger, ca sa impresionez juriul . Daca nu ma insel in juriu e un nenica care pierde vremea toata ziua dand in taste si frecand menta pe net. Cred ca omu' le-a cam vazut pe toate si n-o sa-l impresioneze prostiile mele. Asa ca nici nu-mi mai bat capu sa reinventez evolutia omului din maimuta .
Ca sa fiu sincer pana la capat imi e si frica sa castig. Parca ii si vad pe ceilalti bloggeri ca ma iau la misto. De unde ai aparut si tu bai ametitule, ia da-i drumu la scara ta.
Singura mea sansa e sa fie juriul intr-o stare euforica, dupa ce a servit niste vodka, si sa-l declare castigator pe bolovan.
Asta chiar ca ar fi evolutie puternica, un ametit sa le sufle gheata de la gura greilor .
Am niste emotii.
Brrrr

Ca sa fie treaba buna trebuie sa bag si textul asta (eu n-am vrut, dar trebe) :


"Incă de la lansare, sub sloganul ”Pentru cei puternici”, Stalinskaya Vodka este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter. Anul acesta, Stalinskaya a împlinit 20 de ani"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu